Overslaan en naar de inhoud gaan

Rode variant op belastingenvelop

Exact Software verstuurde in het kader van 'Blauw is betalen, rood is besparen' 100.000 rode enveloppen naar zakelijke prospects.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De actie loopt van 14 maart tot en met 1 april 2004 en verwijst naar de blauwe enveloppen van de Belastingdienst. De enveloppen zijn afgelopen vrijdag verstuurd, de mailing werd voorafgegaan door PR, radiocommercials en billboards. Die mediakanalen hebben al gezorgd voor honderden leads, aldus Fred Moerkerken van Exact: “Tot nu toe zien we een verdubbeling van het normale aantal leads dat we gewend zijn te ontvangen.”

related partner content for mobile comes here

Exact richt zijn pijlen op het segment bedrijven met 50 tot 500 medewerkers. Het Delftse bedrijf ontwikkelt software voor HRM, CRM, e-business, ERP en accounting, en doet dat vanaf de oprichting in 1984 vooral voor bedrijven vanaf 50 medewerkers.

De actie wordt ondersteund door radiocommercials (met de stem van Olga Zuiderhoek), printadvertenties en buitenreclame. Bestaande klanten krijgen in de campagneperiode een speciale aanbieding.

De campagne is door Exact ontwikkeld in samenwerking met The Communication Company.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in