Orange en Mojo werken samen
Het contract is in eerste instantie gesloten voor een jaar en biedt Orange klanten mogelijkheden om bij live concerten aanwezig te zijn en content via hun telefoon te downloaden via Orange World, de mobiele portal.
Muziek is naast film en kunst de pijler voor sponsoring van Orange. ‘Muziek geeft ons de mogelijkheid om net dat beetje extra te doen voor onze klanten. Iedereen heeft gevoel bij muziek, dus als je dan nog eens een speciaal tintje kan geven, dan heeft het helemaal de Orange experience waar wij voor onze klanten naar streven’, zegt Bruno Michieli, Head of Acquisition Marketing van Orange. ‘Naast een aantal voordelen voor Orange-klanten is het natuurlijk ook mogelijk om ontmoetingen met bands en artiesten te hebben. Natuurlijk denken we ook aan de allerkleinsten.’
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena‘Orange is een hele natuurlijke partner voor ons’, aldus Roberto Traxel, Chief Marketing Officer van Mojo Concerts. ‘Hun ideeën over muziekbeleving sluiten perfect aan op die van ons.’
Meer details over de invulling van deze samenwerking volgen in het nieuwe jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid