KidsBizz lanceert “Dat vind ik er van!
Door meerdere websites deel te laten nemen aan een onafhankelijk netwerk, wordt een veel bredere groep kinderen aangesproken, denkt het bureau. Het is daarnaast voor het eerst dat kids vanaf 6 jaar (de gemiddelde internet instapleeftijd) structureel in een onderzoek worden meegenomen. Direct bij aanvang is het totaalbereik van de deelnemende websites al meer dan 200.000 kinderen vanaf 6 jaar. De ambitie is om dit aantal binnen een half jaar naar 1 miljoen bezoekers te brengen. Dat is ongeveer de helft van de potentiële (online) doelgroep.
Via een banner op de deelnemende websites komen de kinderen op de website van 'Dat vind ik er van!': Elke maand worden kinderen gevraagd om hun mening te geven over een onderwerp. Het eerste onderzoek gaat over lezen. De resultaten van het onderzoek worden half januari door KidsBizz Research gepubliceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid