Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdam wil trendy zijn

Rotterdam wil met een nieuwe promotiecampagne haar 'harde-werkersimago' bij het oud vuil zetten. Rotterdam is trendy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne ‘Rotterdam Durft’ is 1 december van start gegaan.
Een van de advertenties promoot het uitgaansleven in de stad. "Als paradijs voor de danceliefhebbers. Een stad die durft gaat om negen uur naar bed. ’s Ochtends", aldus de tekst in de advertentie.

related partner content for mobile comes here

Woordvoerder van burgemeester Opstelten Edmond Musschaert: "Rotterdam is een moderne jonge stad. Dat willen we laten zien."
(bron: Elsevier.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in