Nieuwe creatief directeuren TBWA Neboko Campaign
In de creatieve directie van TBWANeboko Campaign krijgen Diederick Koopal en Cor den Boer als creative managing directors gezelschap van de…
De drie teams hebben ieder een eigen klantenpakket waarvoor zij verantwoordelijk zijn. De creatieve vloer van TBWA bestaat na recente uitbreidingen uit elf teams.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bijlstra en Engels werken al jaren bij TBWA en vormen sinds 2000 een team. Ze zijn medeverantwoordelijk voor campagnes voor onder andere Consument en Veiligheid, Guhl, WE, Insinger de Beaufort en Telfort.
Van Rossen en Slot werken sinds 2000 bij het bureau en maakten onder meer campagnes voor ING Bank, Tempo Team, Albert Heijn, Unox, Cup-a-Soup, Sanoma en Noordzee FM.
Volgens TBWANeboko Campaign is de benoeming van de nieuwe creatief directeuren een logische stap na het vertrek van Poppe van Pelt en Diederick Hillenius.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid