Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe creatief directeuren TBWA Neboko Campaign

In de creatieve directie van TBWANeboko Campaign krijgen Diederick Koopal en Cor den Boer als creative managing directors gezelschap van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie teams hebben ieder een eigen klantenpakket waarvoor zij verantwoordelijk zijn. De creatieve vloer van TBWA bestaat na recente uitbreidingen uit elf teams.

related partner content for mobile comes here

Bijlstra en Engels werken al jaren bij TBWA en vormen sinds 2000 een team. Ze zijn medeverantwoordelijk voor campagnes voor onder andere Consument en Veiligheid, Guhl, WE, Insinger de Beaufort en Telfort.
Van Rossen en Slot werken sinds 2000 bij het bureau en maakten onder meer campagnes voor ING Bank, Tempo Team, Albert Heijn, Unox, Cup-a-Soup, Sanoma en Noordzee FM.
Volgens TBWANeboko Campaign is de benoeming van de nieuwe creatief directeuren een logische stap na het vertrek van Poppe van Pelt en Diederick Hillenius.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in