Gasunie stopt sponsoring cultuurblok Ster


De kern van het ene bedrijf is transport op basis van gereguleerde tarieven, vallend onder het Ministerie van Financiën. Doel van het andere bedrijf, de handelspoot, is in- en verkoop van grootschalige gashoeveelheden. De twee bedrijven zullen een geheel andere positie krijgen dan de huidige Gasunie en daardoor ook een eigen positioneringsbeleid voor sponsoring, relatiemarketing en maatschappelijke gestes.
Door de sponsoring van het cultuurblok van de Ster ondersteunde Gasunie de mogelijkheid voor meer dan 2000 Nederlandse, culturele instituten en instellingen te adverteren op televisie tegen een sterk gereduceerd tarief. Als tegenprestatie had Gasunie het recht op een 7 seconden durende, inleidende film. De sponsoring startte in 2000.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Ster gaat op zoek naar een nieuwe sponsor.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid