Overslaan en naar de inhoud gaan

Gasunie stopt sponsoring cultuurblok Ster

De Gasunie stopt met de sponsoring van het culturele reclameblok cultuur.tv op de Ster. Het bedrijf heeft daartoe besloten, omdat het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kern van het ene bedrijf is transport op basis van gereguleerde tarieven, vallend onder het Ministerie van Financiën. Doel van het andere bedrijf, de handelspoot, is in- en verkoop van grootschalige gashoeveelheden. De twee bedrijven zullen een geheel andere positie krijgen dan de huidige Gasunie en daardoor ook een eigen positioneringsbeleid voor sponsoring, relatiemarketing en maatschappelijke gestes.

related partner content for mobile comes here

Door de sponsoring van het cultuurblok van de Ster ondersteunde Gasunie de mogelijkheid voor meer dan 2000 Nederlandse, culturele instituten en instellingen te adverteren op televisie tegen een sterk gereduceerd tarief. Als tegenprestatie had Gasunie het recht op een 7 seconden durende, inleidende film. De sponsoring startte in 2000.

De Ster gaat op zoek naar een nieuwe sponsor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in