Online bevolking: 20 procent kids en tieners


Instant messaging-diensten trokken 11,5 miljoen kinderen en tieners naar het web. Volgens directeur en analist T.S. Kelly van Nielsen/Netratings komt dat vooral omdat deze leeftijdsgroep vergeleken met andere leeftijdsgroepen behendiger is met de technologie. Internetgebruik is voor hen onderdeel van de dagelijkse activiteiten en instant messaging een alternatief voor e-mail.
Die voorkeur voor chatten en instant messaging komt ook naar voren in het lijstje van meest bezochte sites door deze leeftijdsgroep, waarin de top 3 wordt gevormd door ColorYourProfyle.com, ActiveBuddy.com en IMTools.com.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoewel ze nog geen creditcard hebben en dus nog geen rol van betekenis kunnen spelen in e-commerce, liggen hier wel kansen voor marketeers om hun merk vertrouwd te maken en loyaliteit te creëren bij toekomstige kopers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid