Overslaan en naar de inhoud gaan

KLO Onderzoek blijft bij NOS

Onderzoeksbureau Intomart ziet af van de overname van de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek (KLO Onderzoek) van de NOS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit maakte de NOS afgelopen week bekend. Onderhandelingen tussen NOS en onderzoeksbureau Intomart over overname van de afdeling liepen stuk na een negatief advies van de Ondernemingsraad (OR) van de NOS. Reden was dat het grootste deel van de medewerkers van de afdeling niet achter de overname staat. Intomart had een ‘positieve houding’ als voorwaarde gesteld.

related partner content for mobile comes here

Het afblazen van de overname betekent dat KLO Onderzoek een interne reorganisatie tegemoet ziet. De raad van bestuur dient deze week een adviesaanvraag in bij de OR voor de sluiting van de twee verliesgevende onderdelen, Ad Hoc en de Belzaal. Hiermee zijn in totaal dertien arbeidsplaatsen gemoeid. De NOS sluit gedwongen ontslagen niet uit. Het derde onderdeel van de afdeling, Kwalitatief Onderzoek, blijft bestaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in