Overslaan en naar de inhoud gaan

Groei e-mailmarketing valt tegen

Met een volumestijging van slechts een half procent het laatste jaar blijft de impact van e-mailmarketing achter op de verwachtingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een recent onderzoek van Pitney Bowes, een bedrijf dat mailingdiensten levert aan de dm-industrie. Volgens het onderzoek is e-mailmarketing goed voor 9,5 procent van alle marketingactiviteit bij de top-500 ondernemingen in Groot-Brittannië. De onderzoekers concluderen dat marketeers de impact van digitale communicatie op de dm-industrie kennelijk hebben overschat. In 2003 zou e-mailmarketing 27 procent uitmaken van alle dm-activiteiten. Dat was al bijgesteld tot 25,5 procent in 2004. Pitney Bowes noemt dit cijfer een illusie als de groeipercentages in overweging worden genomen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in