Groei e-mailmarketing valt tegen
Met een volumestijging van slechts een half procent het laatste jaar blijft de impact van e-mailmarketing achter op de verwachtingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een recent onderzoek van Pitney Bowes, een bedrijf dat mailingdiensten levert aan de dm-industrie. Volgens het onderzoek is e-mailmarketing goed voor 9,5 procent van alle marketingactiviteit bij de top-500 ondernemingen in Groot-Brittannië. De onderzoekers concluderen dat marketeers de impact van digitale communicatie op de dm-industrie kennelijk hebben overschat. In 2003 zou e-mailmarketing 27 procent uitmaken van alle dm-activiteiten. Dat was al bijgesteld tot 25,5 procent in 2004. Pitney Bowes noemt dit cijfer een illusie als de groeipercentages in overweging worden genomen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid