SMS-spel voor merkadverteerders
Everyday.com heeft haar gratis sms-dienst uitgebreid met GameSMS, een nieuwe manier voor adverteerders om sms in te zetten als medium.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
GameSMS werd ontwikkeld samenwerking met Dynamic Zone. Het spel is te vinden op de gratis sms-verzendpagina van de site. Als de gebruiker een sms’je verstuurt, wordt hij uitgedaagd om een game te spelen van een merk. Ook de ontvanger van de sms wordt uitgedaagd het spel te spelen. De politie is de eerste adverteerder die deze vorm van sms-advertising inzet als onderdeel van de online mediacampagne voor het werven van nieuwe agenten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid