Overslaan en naar de inhoud gaan

Succesfactoren voor m-commerce

De drie key succesfactoren voor m-commerce zijn lokalisatie, personalisatie en nabijheid, aldus onderzoek van onderzoeksbureau Insites.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

M-commerce, dat wil zeggen alle commerciële transacties die via een mobiel netwerk plaatsvinden, kan zich alleen succesvol verder ontwikkelen als operators gebruik maken van de drie belangrijkste succesfactoren:Lokalisatie - dat wil zeggen de mogelijkheid om lokatie-specifieke informatie te verstrekken aan gebruikers. Daarvoor worden steeds betere technologieën ontwikkeld, zoals GPRS en UMTS.

related partner content for mobile comes here

Personalisatie - de online industrie heeft al laten zien hoe cruciaal het is om gebruikers gepersonaliseerde interfaces te bieden. Yahoo en AOL zijn daar duidelijke voorbeelden van.

Nabijheid - directe toegang tot informatie is ook een key succesfactor voor mobiele applicaties, aangezien de gebruiker zijn terminal altijd bij zich heeft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in