Verkoop NL Deze Week valt tegen
Roddelblad NL Deze Week (voorheen NL Boulevard) verandert van formaat en papier om de verkoop op te krikken.
Het tabloid, dat onlangs op last van de rechter zijn naam moest aanpassen, verkoopt niet zoals verwacht. Van het blad waarvan wekelijks 75.000 exemplaren gedrukt worden, gaan zo’n 30.000 exemplaren over de toonbank. Uit een beperkt lezeronderzoek blijkt dat lezers het blad zien als krant en het vervelend vinden dat ze er vieze vingers van krijgen, aldus hoofdredacteur Leo van Rooijen. ‘Bovendiep past het tabloid niet op de schappen bij de sigarenboer.’ Om die redenen krijgt het blad het formaat en papier van het tijdschrift Autoweek. De aanpassingen krijgen over ruim twee weken hun beslag.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid