Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken bundelt online-activiteiten

Heineken bundelt alle actuele informatie over het merk op haar nieuwe site Heineken.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe site moet de spin op het web worden van alle Heineken- activiteiten. De consument vindt er een volledig overzicht van alle activiteiten die het grootste biermerk van Nederland ontplooit. De opbouw van de site is niet zoals gebruikelijk ‘informatiegebonden’, maar ‘tijdsgebonden’. Vaste elementen zijn onder meer de kans om een maand lang een eigen vip-stoel in de Heineken Music Hall te winnen, en de Heineken Shop online waar onder andere glaswerk, kleding en Oranje-artikelen besteld kunnen worden. De website is eigenlijk een soort uitgaansagenda, aldus Victor Weng van Heineken.

related partner content for mobile comes here

Bureau Qi () is verantwoordelijk voor het concept van de website, ISM verzorgde de technische realisatie. De introductie van de site wordt ondersteund met een actie: bezoekers van Heineken.nl hebben de mogelijkheid om een avond lang met de Longneck Limo de hipste clubs en discotheken in het land te bezoeken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in