Overslaan en naar de inhoud gaan

Saatchi haalt T-Mobile weg bij BBH

Het T-Mobile-account van Deutsche Telekom is in Engeland verhuisd van Bartle Bogle Hegarty naar Saatchi & Saatchi, wat consequenties heeft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De huidige Europese campagne van T-Mobile werd al gemaakt door Saatchi & Saatchi’s kantoor in Frankfort. In feite zit het Europese account bij Saatchi & Saatchi. Eerder besloot Deutsche Telekom alle merknamen samen te voegen onder de naam T-Mobile, waardoor ook het merk One2One verdween. Universal McCann behandelt al de media, vooralsnog met uitzondering van Engeland, zo meldt de Britse nieuwsdienst BrandRepublic.

related partner content for mobile comes here

Wat betreft Nederland wordt al enige tijd gespeculeerd dat de naam van Ben gaat verdwijnen en wordt vervangen door T-Mobile, nu Deutsche Telekom heeft besloten om van T-Mobile hét internationale merk voor mobiele telefonie te maken.

Een woordvoerder van T-Mobile zei: ‘BBH heeft fantastisch werk voor ons gemaakt en ook hele goede resultaten opgeleverd, maar we hebben behoefte aan de dienstverlening van één gecentraliseerd bureaunetwerk.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in