Overslaan en naar de inhoud gaan

Incepta neemt PR Force over

Incepta Group plc , een internationale marketing en communicatiegroep, heeft PR Force NV en zijn dochteronderneming PR Force Nederland BV…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overname betekent een nieuwe stap in de strategische ontwikkeling van de groep in Europa en past geheel in Incepta’s doelstelling om zijn klanten een geïntegreerde waaier van communicatiediensten aan te bieden.

related partner content for mobile comes here

PR Force werd in 1990 opgericht en telt momenteel 35 medewerkers. Het team is gespecialiseerd in corporate en consumer public relations, financiële communicatie en investor relations, interne communicatie en issuemanagement. Actuele klanten zijn onder meer Aventis, Colgate-Palmolive, Creyf’s, Delta Lloyd, Diageo, GIMV, Nike, Packard Bell, PepsiCo, Picanol, Procter & Gamble, Roche, Staples en Toyota Industrial Equipment.

‘De uitbouw van een pan-Europees netwerk blijft een prioriteit voor Incepta. Door de overname van PR Force versterkt Incepta verder haar aanwezigheid in de regio. Als sterkste groeier en grootste onafhankelijk Benelux PR-bureau, illustreert PR Force dat een ruim communicatieaanbod lonend is. Samen met Citigate First Financial in Amsterdam, beschikt de groep nu over een nooit eerder getoonde expertise in financiële communicatie en investor relations voor de Benelux regio’, aldus David Wright, executive chairman van Incepta.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in