Heinsbroek wil marketing-aanpak van normen en waarden


‘Er zal bij onze landgenoten een mentaliteitsverandering tot stand moeten worden gebracht (wat een hele klus is)’, schrijft Heinsbroek, ‘Waarbij ik vooral denk aan intensieve campagnes in de pers, op de radio, de bioscoop, maar vooral de televisie. Dat kan heel goed, betrekkelijk snel en effectief, elk “product”? is verkoopbaar, het is maar hoe je het verpakt.’
Het VPRO-radioprogramma De Ochtenden citeert vanmorgen uit de uitgelekte notitie. Heinsbroek somt in zijn brief een aantal aandachtspunten op, die wat hem betreft prioriteit zouden moeten krijgen in de campagne. Zo stelt hij dat ouders die ‘verhaal komen halen’ nadat hun kind een oorvijg heeft gekregen ‘fors dienen te worden gestraft’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHij spreekt van een ‘marketing-aanpak waarbij we professionele creatieven (geen vriendjespolitiek) moeten betrekken en die een groot effect kan hebben en het beroep van politieagent, leraar, huisarts enz. bovendien weer veel aantrekkelijker maakt’.
Heinsbroek diende de notitie in aan de vooravond van de regeringsverklaring. ‘Ik weet dat het onconventioneel is maar de tijd en Nederland zijn er rijp voor.’
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid