NS kiest LBi Lost Boys


Er meldden zich meer dan twintig bureaus, waarna drie bureaus overbleven die de opdracht kregen zich te buigen over de langetermijnstrategie online van NS en de uitwerking van een casus. Uit deze drie is LBi Lost Boys als winnaar naar voren gekomen.
LBi Lost Boys meldt dat de uitdaging extra groot was, omdat ze al sinds 2005 in de rol van webbureau werkzaam is voor NS. Vorig jaar werd het redesign van NS.nl gelanceerd, waarvoor LBi Lost Boys verantwoordelijk was.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEmmelien Kneppers, strateeg bij LBi: 'Zo’n traject is natuurlijk lastig voor ons als bestaand partner. Aan de andere kant is dit natuurlijk ook een uitgelezen kans ons opnieuw af te vragen hoe wij aankijken tegen de uitdagingen waar NS voor staat. We zijn hierin uitgegaan van onze kracht: de combinatie van onze nauwe betrokkenheid bij het merk NS en onze passie voor het online medium.'
Ingrid Thomassen, hoofd multichannelmanagment bij de NS: 'We wisten al dat we met Lost Boys een prima bureau in huis hadden. Leuk om te zien dat dit nu ook op basis van objectieve criteria wordt bevestigd. We verwachten dat Lost Boys ons ook de komende jaren met al hun kennis en enthousiasme zal ondersteunen in onze online activiteiten.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid