Overslaan en naar de inhoud gaan

Een goed idee verkoopt zichzelf

Een 51 jarige mijnheer uit Wezep heeft hele generaties aanstaande vaders de kans ontnomen om indruk te maken op hun toekomstige zonen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De meeste mannen denken dat zij zich van de jongens onderscheiden door de maat van de vis die ze vangen maar dat is (was) een misvatting.
Pas als je lijn brak en je een nieuwe haak aan je lijn moest maken werd duidelijk wie de jongens en wie de mannen waren.
Hoe groot je gevangen vis ook was, je werd weer even terug in de rangorde gezet als je je vader moest vragen een nieuw haakje aan je lijn te maken of erger nog, je jongere vriendje.

related partner content for mobile comes here

Die tijd is dus mooi voorbij. Vanaf vorige week kunnen alle nietkunners van over de hele wereld een maken. In Amerika is de haak sinds vorige week te verkrijgen.
Alle TV kijkende Amerikanen worden er, , attent op gemaakt dat nu iedere farmerscock het kan en binnenkort volgt de rest van de wereld.

Volgens mij allemaal weggegooid reclamegeld want een goed idee verkoopt zich zelf. Zeker nu alle losers de kans krijgen zich te revancheren zal het woord zich snel verspreiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in