Overslaan en naar de inhoud gaan

Activision Blizzard naar Mediaedge:cia

Activision Blizzard, Inc. (Nasdaq: ATVI) heeft Mediaedge:cia (‘MEC’) gekozen als agency voor alle mediaplanning en -inkoop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MEC gaat de wereldwijde activiteiten betreffende mediaplanning en -inkoop leiden voor Activision Publishing, Inc. en voor de Noord-Amerikaanse en Europese mediaplanning en -inkoop op televisie van Blizzard Entertainment, Inc.

related partner content for mobile comes here

Het is opmerkelijk dat Brad Jakeman, Chief Creative Officer van Activision Publishing, expliciet zegt dat de switch niet voortkomt uit ontevredenheid met de dienstverlening van de achterblijvende bureaus, in Nederland is dat Starcom: ‘Onze beslissing om samen te gaan met MEC is geen weerspiegeling van de prestaties of de kwaliteit van de dienstverlening en het talent bij MediaVest USA, Starcom MediaVest of Horizon Media. Het zijn alle drie waardevolle partners die blijk hebben gegeven van buitengewone passie en inzicht in ons bedrijf.’

Het doel van de toetsingdoor Activision Blizzard was om ‘één wereldwijd actief bureau te identificeren zodat de onderneming beter in staat zou zijn te profiteren van haar gecombineerde schaalgrootte op de markt’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in