Marketing op de winkelvloer
Jarenlang hebben marketeers gehandeld vanuit het inzicht dat 70 procent van alle aankoopbeslissingen in de winkel wordt genomen. Uit nieuw…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zou betekenen dat veel instore marketing niks oplevert en dat in crisistijd impulsaankopen plaatsmaken voor voorzichtigheid en planning.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zo ver willen de onderzoekers, en veel marketeers, echter niet gaan. Er is verschil tussen wat consumenten zeggen en doen, zeker als je bedenkt dat het bij veel marketing op de winkelvloer om tijdelijke prijsverlagingen draait. Maar het onderzoek draagt wel bij aan de groeiende lijst met kanttekeningen bij veronderstellingen over marketing in tijden van recessie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Advertising Age
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid