Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing op de winkelvloer

Jarenlang hebben marketeers gehandeld vanuit het inzicht dat 70 procent van alle aankoopbeslissingen in de winkel wordt genomen. Uit nieuw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zou betekenen dat veel instore marketing niks oplevert en dat in crisistijd impulsaankopen plaatsmaken voor voorzichtigheid en planning.

related partner content for mobile comes here

Zo ver willen de onderzoekers, en veel marketeers, echter niet gaan. Er is verschil tussen wat consumenten zeggen en doen, zeker als je bedenkt dat het bij veel marketing op de winkelvloer om tijdelijke prijsverlagingen draait. Maar het onderzoek draagt wel bij aan de groeiende lijst met kanttekeningen bij veronderstellingen over marketing in tijden van recessie.

Bron: Advertising Age

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in