Overslaan en naar de inhoud gaan

Sieburgh Marketeer of the Year 2009

De titel Marketeer of the Year gaat dit jaar naar Jan Willem Sieburgh, zakelijk directeur van het Rijksmuseum.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd gisteren uitgereikt door het , Platform Innovatie in Marketing (PIM), USG Capacity en het Nima.

related partner content for mobile comes here

Jury-voorzitter Theo van Vugt: ‘De jury was erg onder de indruk van de visie en strategie van Sieburgh. Natuurlijk is het uitgangspunt anders dan bij menig marketeer. De uniciteit en rijkdom van de collectie maakt het werk inderdaad makkelijker. Maar als je extra gaat letten op wat er allemaal gaande is bij het Rijksmuseum dan valt het pas echt goed op wat een innovatie en krachtig marketingdenken Sieburgh in brengt.’

De jury concludeert: ‘Marketing maakt de zaak hier spannender en aansprekender en dat is toch de cruciale taak die elk marketeer in deze lastige tijden moet spelen. De marketeer moet inspireren. En dat doet Jan Willem Sieburgh als geen ander.’

Naast Sieburgh waren Michel Schaeffer van en Stephan van Kruisselberge van TomTom genomineerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in