
De prijs werd gisteren uitgereikt door het Tijdschrift voor Marketing, Platform Innovatie in Marketing (PIM), USG Capacity en het Nima.
Jury-voorzitter Theo van Vugt: ‘De jury was erg onder de indruk van de visie en strategie van Sieburgh. Natuurlijk is het uitgangspunt anders dan bij menig marketeer. De uniciteit en rijkdom van de collectie maakt het werk inderdaad makkelijker. Maar als je extra gaat letten op wat er allemaal gaande is bij het Rijksmuseum dan valt het pas echt goed op wat een innovatie en krachtig marketingdenken Sieburgh in brengt.’
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe jury concludeert: ‘Marketing maakt de zaak hier spannender en aansprekender en dat is toch de cruciale taak die elk marketeer in deze lastige tijden moet spelen. De marketeer moet inspireren. En dat doet Jan Willem Sieburgh als geen ander.’
Naast Sieburgh waren Michel Schaeffer van bol.com en Stephan van Kruisselberge van TomTom genomineerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee