'Online campagne Aids Fonds goed bezocht'
De online bewustwordingscampagne van het Aids Fonds, www.hoepositiefbenjij.nl, heeft in de eerste twee weken na de lancering een hoge…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit de antwoorden die de eerste bezoekers hebben gegeven, blijkt dat er de komende jaren nog aanvullende voorlichting nodig is op het gebied van hiv. Op de vraag ‘hiv… is dat eigen schuld dikke bult’, reageert 31% van de bezoekers bevestigend. Met de stelling ‘hiv is een dodelijke ziekte’, is nog altijd 50% van de ondervraagden het eens.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
www.hoepositiefbenjij.nl is een online vertaling van de op 2 juni door minister Plasterk gelanceerde campagne sluit hiv uit, niet de mensen met hiv. Doel van deze Aids Fonds-campagne is het vergroten van de bewustwording rond de voortdurende stigmatisering van mensen met hiv.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid