ING-merk RVS wordt Nationale-Nederlanden
ING Groep reorganiseert de Nederlandse verzekeringsactiviteiten en voegt de merken Nationale-Nederlanden, RVS en ING Verzekeren Retail…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nu nog gescheiden organisaties van Nationale-Nederlanden, RVS en ING Verzekeren Retail komen onder één merknaam: Nationale-Nederlanden. Het gecombineerde bedrijf richt zich op consumenten, kleine en middelgrote bedrijven en op grootzakelijke klanten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De operatie moet jaarlijks 100 miljoen euro bijdragen aan de winst, maar kost wel banen. Volgens Het Financieele Dagblad zullen 800 arbeidsplaatsen komen te vervallen. Het besluit is een uitvloeisel van de eerder onder topman Jan Hommen uitgestippelde 'Back to Basics'-strategie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid