Overslaan en naar de inhoud gaan

Kapteijns leidt Saatchi & Saatchi in Nederland

Saatchi & Saatchi (The Lovemarks Company) benoemt Arjan Kapteijns als de nieuwe chief executive officer van Saatchi & Saatchi in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt Jan Müller op. De benoeming gaat in op 3 augustus 2009. De 41 jarige Kapteijns was de afgelopen 9 jaar zelfstandig ondernemer als partner van merkinnovatie bureau Project X waar hij leiding gaf aan een breed scala aan merkinnovatieprojecten. Daarvoor maakte hij deel uit van het management van reclamebureau DMB&B Amsterdam waar hij verantwoordelijk was voor strategie, marketing services en business development.

related partner content for mobile comes here

Kapteijns is sinds 2001 columnist van Tijdschrift voor Marketing en is als lid van het Nima Examencollege verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de Nima Communicatie examens.

Kapteijns: 'Als Lovemarks company is het emotioneel innoveren het natuurlijke domein van Saatchi & Saatchi. Het zal de komende tijd meer dan ooit gaan om het ontwikkelen van ideeën die bij mensen de juiste emotionele snaar weten te raken. Ik vind het een geweldige uitdaging om hieraan in Nederland leiding te mogen geven.'

Saatchi & Saatchi Amsterdam won deze week ook een Bronzen Leeuw in Cannes voor Stichting Geheim Geweld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in