Kapteijns leidt Saatchi & Saatchi in Nederland


Hij volgt Jan Müller op. De benoeming gaat in op 3 augustus 2009. De 41 jarige Kapteijns was de afgelopen 9 jaar zelfstandig ondernemer als partner van merkinnovatie bureau Project X waar hij leiding gaf aan een breed scala aan merkinnovatieprojecten. Daarvoor maakte hij deel uit van het management van reclamebureau DMB&B Amsterdam waar hij verantwoordelijk was voor strategie, marketing services en business development.
Kapteijns is sinds 2001 columnist van Tijdschrift voor Marketing en is als lid van het Nima Examencollege verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de Nima Communicatie examens.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKapteijns: 'Als Lovemarks company is het emotioneel innoveren het natuurlijke domein van Saatchi & Saatchi. Het zal de komende tijd meer dan ooit gaan om het ontwikkelen van ideeën die bij mensen de juiste emotionele snaar weten te raken. Ik vind het een geweldige uitdaging om hieraan in Nederland leiding te mogen geven.'
Saatchi & Saatchi Amsterdam won deze week ook een Bronzen Leeuw in Cannes voor Stichting Geheim Geweld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid