Overslaan en naar de inhoud gaan

A Consumens

Er is nogal wat te doen over de A merken. Willy de Graaff sprong in de bres voor producenten die vinden dat ze A Merk zijn. Synchroon…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat A Merken niet zouden innoveren is best een beetje genuanceerd maar ik vind nog steeds dat de Merken zich te weinig van de Consumenswens aantrekken. Nogmaals, dat doet Appie beter.
De A Merken moeten niet zo piepen maar de handschoen oppakken en een beter en creatiever verdienmodel creëren.

related partner content for mobile comes here

Laten we eerlijk zijn de kostbare campagnes die ze voeren zijn ook niet altijd zo succesvol en die worden dus wel betaald door . . . tja diezelfde Consumens.
Er is dus bij de A Merkfabrikanten nog veel te winnen, op het gebied van Consumensinzicht, innovatie, verpakking, prijs, communicatie, mediamiddelen, strategie, Merkrecht en auteursrecht.

Als de Supers er met de ideeën van de A Merken vandoor gaan dan ligt dat aan de A Merken. Dikke tranen en wijzen naar de retailers heeft geen zin, creatief zijn wel. Daar moet de kracht van het A Merk liggen, door het hele bedrijf. Van strategen tot techniek en weer terug.
En de communicatieadviseurs zullen daar ook een veel inventievere rol in moeten spelen en meer samen met de Consumens moeten doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in