A Consumens


Dat A Merken niet zouden innoveren is best een beetje genuanceerd maar ik vind nog steeds dat de Merken zich te weinig van de Consumenswens aantrekken. Nogmaals, dat doet Appie beter.
De A Merken moeten niet zo piepen maar de handschoen oppakken en een beter en creatiever verdienmodel creëren.
Laten we eerlijk zijn de kostbare campagnes die ze voeren zijn ook niet altijd zo succesvol en die worden dus wel betaald door . . . tja diezelfde Consumens.
Er is dus bij de A Merkfabrikanten nog veel te winnen, op het gebied van Consumensinzicht, innovatie, verpakking, prijs, communicatie, mediamiddelen, strategie, Merkrecht en auteursrecht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Als de Supers er met de ideeën van de A Merken vandoor gaan dan ligt dat aan de A Merken. Dikke tranen en wijzen naar de retailers heeft geen zin, creatief zijn wel. Daar moet de kracht van het A Merk liggen, door het hele bedrijf. Van strategen tot techniek en weer terug.
En de communicatieadviseurs zullen daar ook een veel inventievere rol in moeten spelen en meer samen met de Consumens moeten doen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid