Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Buitelaar COO Digital Media bij Sanoma

Op 15 augustus treedt Michiel Buitelaar (45) als Chief Operations Officer Digital Media in dienst bij Sanoma Uitgevers. Buitelaar vervangt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Buitelaar vormt samen met CEO Dick Molman en COO Print Henk Scheenstra het directieteam van Sanoma Uitgevers.

related partner content for mobile comes here

Buitelaar heeft uitgebreide kennis en ervaring in de mediasector, opgedaan in diverse directiefuncties, onder andere bij Ben, Orange, KPN en Endemol. Momenteel is Buitelaar Senior Executive Director bij Endemol. Daarvoor was hij Directeur Consumentenmarkt van KPN en verantwoordelijk voor alle televisie- en internetactiviteiten (waaronder Planet, XS4all, Het Net). Onder zijn leiding verdubbelde het marktaandeel breedband van KPN.

Buitelaar is enthousiast over zijn benoeming: ‘Ik ben gevraagd om de digitale koers van Sanoma verder vorm te geven. En dat is bij een ambitieuze club als Sanoma een enorm interessante uitdaging. Ik zie uit naar mijn hands-on rol – de combinatie van de bladen en de online assets van ilse media - daar ligt een geweldige basis waar de komende jaren nog meer uit te halen is.’ CEO van Sanoma Uitgevers Dick Molman verheugt zich zeer op de samenwerking: ‘Wij zijn ervan overtuigd dat Michiel, met zijn visie en brede relevante ervaring in onze branche, de juiste persoon is om verder inhoud te geven aan onze multimediale ambities en strategie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in