Overslaan en naar de inhoud gaan

Messelink directeur Draft

Benjamin Messelink (46) is na een sabbatical van zes maanden per 1 juni begonnen als directeur bij Draft in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast zijn functie als directeur zal hij als ervaren dm-strateeg nauw betrokken zijn bij het werk voor diverse opdrachtgevers van Draft.

related partner content for mobile comes here

Messelink was de afgelopen vijftien jaar algemeen directeur van het door Bea Werner en hemzelf opgerichte actiemarketingbureau Werner&Messelink, later Werner Messelink Boss Mulder. De laatste vijf jaar was WMBM onderdeel van Euro RSCG Nederland. Begin 2003 fuseerde WMBM, in navolging van internationale ontwikkelingen, met internetbureau Human-i. Verschil van inzicht over de structuur en organisatie van dit fusiebureau leidde eind 2003 tot het vertrek van Messelink en de overige partners van WMBM.
De bureauleiding van Draft bestaat nu uit Benjamin Messelink, Charles Borremans en Gert Jan Guldemond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in