Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaScience introduceert digitaal marketingplatform

MediaScience introduceert MediaScience Vision, een eigen marketingplatform waar alle data van digitale marketingcampagnes kunnen worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het eerste product binnen MediaScience Vision is een data-aggregatietool die de resultaten van verschillende digitale media campagnes in één overzicht en op één dashboard laat zien.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast kan op alle verschillende resultaten en statistieken apart worden ingezoomd. ‘De prestatie van marketingcampagnes wordt zo volledig transparant, van resultaten tot kosten’, zegt Boudewijn van Ewijk van MediaScience. ‘Tegenwoordig is het mogelijk om in realtime campagnes bij te sturen, maar dan is het van belang dat je in één oogopslag kunt zien waar je wilt bijsturen.’

MediaScience Vision kan ook worden gebruikt om targets te stellen en om te kijken hoe campagnes presteren ten opzichte van deze targets.

Het platform is nog niet officieel live. Een betaversie is  nu alleen voor klanten van MediaScience beschikbaar. Van Ewijk: ‘De volgende stap is het toevoegen van data van Google Analytics en offline mediaschema’s van radio- en tv-campagnes. Daarnaast zijn we ook bezig met het inzichtelijk maken van bij welke doelgroepen campagnes het best presteren en welk digitaal kanaal het meeste invloed heeft gehad op het resultaat.’

Uiteindelijk zal MediaScience Vision volgens Van Ewijk bestaan uit een verzameling tools waarmee een marketeer zelf inzicht krijgt en daar in realtime op kan anticiperen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in