Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks bouwt nieuwe standaard in scrolling sites

MediaMonks heeft in opdracht van DigitasLBi en GMC mee gebouwd aan een site die wordt gezien als de nieuwe standaard in HTML5 scrolling…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om de nieuwe site van het Amerikaanse automerk GMC, dat de nieuwe pickup truck Sierra lanceert. MediaMonks werd door DigitasLBi Boston ingeschakeld 

related partner content for mobile comes here

De bezoeker kan op alle manieren door de site heen scrollen en kan zo de Sierra in beeld en geluid beleven, door onder meer gebruik te maken van scrollable HD-animaties en context-afhankelijke scroll interacties.   

Het idee kwam voort uit het feit dat de GMC volgens de makers &;opnieuw was uitgevonden.&; De inspiratie daarbij kwam van de bouwers van onderzeeers, vechtvliegtuigen, helicopters en de Hoover Dam. Deze beelden zijn ook verwerkt in de site en in de pay-off &;Incredible Thinking&;. MediaMonks en DigitasLBi vertaalden dit naar de website en vonden ook die opnieuw uit.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in