Overslaan en naar de inhoud gaan

Homostellen in Olympische campagne Chevrolet

Chevrolet zond vrijdagavond tijdens de openingsceremonie in de VS commercials uit waarin een homostellen te zien zijn. Een grote stap voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Was het bedoeld om Poetin te tarten? Het was in ieder geval geen toeval dat de nieuwe Chevrolet-campagne waarin homestellen figureren tijdens de openingsceremonie  van de Olympische Spelen op NBC werd uitgezonden. 

related partner content for mobile comes here

Het is een behoorlijke statement van Chevrolet in het conservatieve Amerika. &;While what it means to be a family hasn&;t changed, what a family looks like, has&;, zo luidt de voice-over. In de eerste commercial worden gezinnen van verschillende samenstellingen in beeld gebracht. 

Commonwealth, het reclamebureau, vond hen via social media.  

| Chevrolet

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In een tweede spot is een huwelijk van een homostel te zien en de Amerikaanse wetenschapper Jack Andraka, van wie bekend is dat hij homo is. De commercials sluiten af met de pay-off: &;Find new roads&;. 

: &;Chevrolet is altijd een &;inclusive&; en authentiek merk geweest. We vieren alle de diversiteit van Chevrolet-klanten, door te focussen op echte momenten van echte families.&

| Chevrolet

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Lees alles over sponsoring, activatie en merken rodom de spelen in het 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in