Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing en de plek in de top

Het stond vanochtend kort op de voorpagina van het FD: marketing heeft niet echt een plek aan de raad van bestuur-tafel in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het stond vanochtend kort op de voorpagina van het : marketing heeft niet echt een plek aan de raad van bestuur-tafel in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Althans: er zijn niet veel beursgenoteerde bedrijven die mensen met een marketingachtergrond in het bestuur hebben.

Het onderzoek van de RUG staat nu uitgebreid en integraal op . Voor de masochisten onder ons?.

Het bevestigt het gevoel dat we begin vorig jaar al in het Tijdschrift voor Marketing via Peter Leeflang onder woorden brachten: marketing heeft niet zo veel in te brengen in het bestuur van de beursgenoteerde ondernemingen.

Nu is het ook feitelijk vastgesteld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in