Klanten maken LG-reclame


ProSiebenSat.1, het Duitse commerciële tv-bedrijf, en LG Electronics ontwikkelen een online campagne aan de hand van video's die door klanten worden gemaakt. Heel eenvoudig idee, maar wel een boeiende innovatie.
SevenOne Interactive, het interactieve reclamebureau van het tv-bedrijf, zal daartoe nauw samenwerken met MyVideo. Dat is het Duitse equivalent van YouTube, die recent is overgenomen door ProSiebenSat.1.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGebruikers wordt gevraagd om zwart-wit filmpjes met reclame voor LG's Chocolate White telefoon. Vervolgens mogen bezoekers van de videosite stemmen welke reclame ze de beste vinden.
De chef van LG Mobile voor marketing, Bjorn Bourdin, vindt het nodig en mogelijk om een volgende fase van interactieve reclame in te gaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid