Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Stubbé verlaat Sanoma

Erik-Jan Gelink nieuwe CCO bij Sanoma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na ruim twee jaar als CCO bij Sanoma Media Netherlands, heeft Marc Stubbé besloten Sanoma per 1 mei te verlaten om zijn carrière buiten Sanoma te vervolgen. Hij wordt opgevolgd door Erik-Jan Gelink.

related partner content for mobile comes here

Marc Stubbé in een reactie: &;In de afgelopen jaren heb ik veel veranderingen mogen leiden om de salesorganisatie van Sanoma te verbeteren en slagvaardiger te maken. Voor mezelf heb ik besloten dat dit een passend moment is om mijn carrière buiten Sanoma te vervolgen.&;

Erik-Jan Gelink volgt Stubbé op. Hij treedt per 1 juni als CCO toe tot de directie van Sanoma Media Netherlands en zal vanaf 1 mei deze rol waarnemen. Gelink (47) heeft ruim 20 jaar werkervaring binnen met name de media- en telecomsector en werkte onder andere voor TMG, KPN en PcM. In zijn laatste rol als Director Strategy & Operations bij Deloitte Consulting werkte hij het afgelopen jaar o.a. voor Sanoma Media Netherlands.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in