Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Nike's WK 2014 commercial

Heel veel voetbalsterren en heel veel voetbal in de ruim vier minuten durende WK 2014-commercial van Nike.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Risk Everything&;. Dat is de slogan die Nike al lanceerde om alle advertising rond het WK 2014 aan op te hangen.

related partner content for mobile comes here

Nu heeft Nike, in samenwerking met W+K Portland, een film van ruim vier minuten gelanceerd.

&;Wie ben jij?&; Dat is een vraag die voetballertjes geregeld aan elkaar stellen. Het antwoord is tegenwoordig of Messi, of Ronaldo. Dat thema is door Nike uitvergroot, met buurtjongens die met elkaar voetballen en &;veranderen&; in hun voetbalidool. Heel veel voetbal, hier en daar een grap en production value to the max. De film is online inmiddels bijna 30 miljoen keer bekeken.
 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: Wieden + Kennedy Portland
Creative directors: Alberto Ponte, Ryan O&;Rourke
Interactive director: Dan Viens
Creatives: Jeff Salomonsson, Sezay Altinok
Production company: Rattling Stick
Director: Ringan Ledwidge
Post: The Mill

Meer nieuws en achtergronden gerelateerd aan het WK 2014 vindt u in het speciaal daartoe in het leven geroepen .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in