Overslaan en naar de inhoud gaan

Naturalis beste kidscommercial

Naturalis heeft de Nickelodeon Grote Reclame Prijs 2013 gewonnen voor beste kidscommercial van het jaar!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens een awardceremonie op de Multichannel Conference in de Jaarbeurs Utrecht riepen een kinderjury, een vakjury en de kinderen in het land Naturalis uit tot winnaar. Het museum wint hiermee een kijkerspanel-onderzoek en 100 GRP’s, in te zetten op de zender Nickelodeon.

related partner content for mobile comes here

De commercial ‘Tientje voor T-rex’ is de favoriet van zowel de kinderjury, de vakjury als de kinderen in Nederland. De motivering uit het juryrapport: &;De T-rex, met zijn grappige stem en onhandige gedrag, bepaalt het positieve oordeel van kinderen. De commercial zit vol visuele humor. De combinatie tussen &;echt en animatie&; spreekt de doelgroep sterk aan. De populaire kinderheld Freek Vonk trekt de aandacht en brengt de boodschap goed over.&;

De kinderjury bepaalde via een voorselectie welke acht commercials er uiteindelijk in de finale kwamen. In de finale bepaalden de kinderjury, een vakjury en kinderen in het land wie de uiteindelijke winnaar is geworden. Nickelodeon en jongerencommunicatiebureau YoungWorks stelden de kinderjury samen.

Met de Nickelodeon Grote Reclame Prijs wil Nickelodeon verantwoordelijkheid nemen voor het niveau van kinderreclames. De kinderjuryleden krijgen een training in reclame- en mediawijsheiden, een rondleiding achter de schermen bij Nickelodeon en kijken mee bij een opname van een televisiecommercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in