Overslaan en naar de inhoud gaan

Longlists ABC Accenten 2011 bekend

De Longlists voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn, Hema, LOI en Volkswagen zijn genomineerd voor zowel Adverteerder van het Jaar als het Consistent Accent, de prijs voor demeest consistente communicatieaanpak van de afgelopen jaren.

related partner content for mobile comes here

Dat blijkt uit de longlists voor de zogenoemde ABC Groot Accenten 2011. Voor Adverteerder van het Jaar zijn verder in de race: Friesland Bank, Heineken, Ikea, KLM, Vodafone en Wehkamp.

Om de titel voor Bureau van het Jaar wordt gestreden door BSUR, DDB, Etcetera, FHV BBDO, Lemz, N=5, Selmore, TBWA\Neboko, UbachsWisbrun/JWT en Wieden+Kennedy.

Op de longlist voor het Consistent Accent 2011 staan, naast AH, Hema, LOI en Volkswagen: Andrélon, Axe, Bol.com, Calvé pindakaas, Centraal Beheer en Robijn.

De ABC-jury, bestaande uit vertegenwoordigers van Adformatie, BVA Bond van Adverteerders en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee deskundigen - André Soff en Jempi Moens, selecteerd uit de drie longlists drie shortlists met elk drie kandidaten die zich op 9 mei presenteren.

Vorig jaar won Interpolis het Consistent Accent, Alfred werd Bureau van het Jaar en Bavaria Adverteerder van het Jaar.

De SAN Accenten worden op 24 mei uitgereikt in Studio 21 in Hilversum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in