Longlists ABC Accenten 2011 bekend


Albert Heijn, Hema, LOI en Volkswagen zijn genomineerd voor zowel Adverteerder van het Jaar als het Consistent Accent, de prijs voor demeest consistente communicatieaanpak van de afgelopen jaren.
Dat blijkt uit de longlists voor de zogenoemde ABC Groot Accenten 2011. Voor Adverteerder van het Jaar zijn verder in de race: Friesland Bank, Heineken, Ikea, KLM, Vodafone en Wehkamp.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm de titel voor Bureau van het Jaar wordt gestreden door BSUR, DDB, Etcetera, FHV BBDO, Lemz, N=5, Selmore, TBWA\Neboko, UbachsWisbrun/JWT en Wieden+Kennedy.
Op de longlist voor het Consistent Accent 2011 staan, naast AH, Hema, LOI en Volkswagen: Andrélon, Axe, Bol.com, Calvé pindakaas, Centraal Beheer en Robijn.
De ABC-jury, bestaande uit vertegenwoordigers van Adformatie, BVA Bond van Adverteerders en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee deskundigen - André Soff en Jempi Moens, selecteerd uit de drie longlists drie shortlists met elk drie kandidaten die zich op 9 mei presenteren.
Vorig jaar won Interpolis het Consistent Accent, Alfred werd Bureau van het Jaar en Bavaria Adverteerder van het Jaar.
De SAN Accenten worden op 24 mei uitgereikt in Studio 21 in Hilversum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid