Overslaan en naar de inhoud gaan

Roorda, Oldenburger, Van Tilburg uit management Roorda

Eugene Roorda en Jan Oldenburger zijn teruggetreden uit het management van Roorda. Zij blijven actief op klanten. Creatief directeur Edward…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De dagelijkse leiding van Roorda is ligt sinds dit jaar in handen van Hans Bauman (managing partner), Joeri Jansen (creative director) en Peter Vendeloo (strategie).

related partner content for mobile comes here

'In de praktijk werken we al wat langer in deze vorm', zegt Bauman. 'Eugène en Jan hebben enige tijd geleden aangegeven dat ze zich meer willen concentreren op de inhoud en minder op de dagelijkse aansturing van het bureau. We zijn toen op zoek gegaan naar mensen die dat stokje zouden kunnen overnemen en die hebben we gevonden in Joeri en Peter. Ze werken hier allebei inmiddels alweer ruim een jaar en die tijd hebben we benut om de samenwerking geleidelijk in een nieuw vat te gieten.'

Creative director en partner Edward van Tilburg vertrekt bij het bureau en wordt als freelancer vertegenwoordigd door Hunky Dory. Hij werkt op die basis nog drie dagen per week voor Roorda en zijn klanten. Van Tilburg was sinds 2008 partner bij Roorda. De reden voor zijn vertrek is dat Jansen en hij 'onvoldoende op een lijn zaten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in