
De winst voor belastingen kwam uit op 3 procent naar zo’n 40 miljoen euro. Het is de eerste keer dat het concern de resultaten voor Aegis Media meldt. Deze divisie werd gevormd in juni om alle mediabelangen te bundelen. Het gaat om Carat, het nieuwe Vizeum (ook gestart in juni) en Posterscope.
De omzetgroei van Carat in Asia Pacific was 46 procent, in Europa was dat 9,4, aldus Brandrepublic. Volgens Aegis werd in sommige Europese markten groei genoteerd, maar in weer andere een afname. In de VS en Latijns-Amerika was de groei 13,6 procent.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Aegis verwacht over het hele jaar een lichte groei van de reclamebestedingen. In 2004 zet de groei door, zo is de verwachting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid