IENS kiest voor Carat en XXS Amsterdam


Glenda Caradonna, marketingmanager: 'Wij zijn ervan overtuigd dat de resultaatgerichte aanpak van Carat en de creatieve aanpak XXS gaan bijdragen aan het behalen van onze groeiambities en het verder ontwikkelen van ons merk. Met name de persoonlijke en professionele aanpak heeft ons overtuigd.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Denis van Leeuwen, hoofd strategie bij Carat: 'Er zit nog veel groei in het online reserveren van een restaurant. De rol van mobiel is cruciaal, voor zowel de zoekopdrachten als het boeken. Dat betekent dat naast het genereren van site traffic de rol van media ook wordt om het aantal app installs te optimaliseren.'
IENS is onderdeel van TripAdvisor en helpt maandelijks 2 miljoen bezoekers een geschikt restaurant te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid