
Brillenboer Hans Anders is een contentsamenwerking aangegaan met de Nederlandse comedyfilm Mannen van Mars. In deze film spelen drie veertigers de hoofdrol waarbij ze worden geconfronteerd met hun leeftijd en erachter komen dat ze niet meer de jongste zijn.
De samenwerking, opgezet door Initiative Tomorrow, is onderdeel van een multimediale campagne waarin veertigers met leesproblemen worden aangezet om een oogmeting te laten doen bij de opticien, vertelt Hans Anders-marketingmanager Rian van Koulil.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens‘In de samenwerking met Mannen van Mars laat Hans Anders zien dat het omarmen van je veertigersdilemma’s bevrijdend werkt. Een gratis oogmeting maken we extra leuk, door onze klanten tijdens de campagne te stimuleren met passende prijzen. Zo maken mannen die een oogmeting laten doen kans op kaarten voor de film of een dagje rijden in een rode sportwagen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee