Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Anders contentpartner van film Mannen van Mars

Samenwerking moet veertigers met leesproblemen aanzetten tot oogmeting.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Brillenboer Hans Anders is een contentsamenwerking aangegaan met de Nederlandse comedyfilm Mannen van Mars. In deze film spelen drie veertigers de hoofdrol waarbij ze worden geconfronteerd met hun leeftijd en erachter komen dat ze niet meer de jongste zijn.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking, opgezet door Initiative Tomorrow, is onderdeel van een multimediale campagne waarin veertigers met leesproblemen worden aangezet om een oogmeting te laten doen bij de opticien, vertelt Hans Anders-marketingmanager Rian van Koulil.

‘In de samenwerking met Mannen van Mars laat Hans Anders zien dat het omarmen van je veertigersdilemma’s bevrijdend werkt. Een gratis oogmeting maken we extra leuk, door onze klanten tijdens de campagne te stimuleren met passende prijzen. Zo maken mannen die een oogmeting laten doen kans op kaarten voor de film of een dagje rijden in een rode sportwagen.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in