Overslaan en naar de inhoud gaan

Jägermeister maakt 'typisch Randstedelijke promofilm' voor carnaval

Het Duitse drankje heeft als slogan 'it's a matter of taste' en past die toe op carnaval.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Drankmerk Jägermeister haakt via sociale media in op carnaval met een 'hippe promo' voor het feest. Het merk identificeert zich met carnaval, want de slogan van het drankje is 'het is een kwestie van smaak'. En dat is carnaval ook, vinden ze bij Jägermeister.

related partner content for mobile comes here

Hoempapa-gedoe versus hippe partyscene


'Voor iedereen boven de rivieren wordt carnaval vaak afgeschilderd als een nogal vreemd ‘hoempapa-gedoe’', staat in het persbericht. 'De randstad kent namelijk een hippe partyscene.'

'Voor iedereen boven de rivieren wordt carnaval vaak afgeschilderd als een nogal vreemd ‘hoempapa-gedoe’', staat in het persbericht. 'De randstad kent namelijk een hippe partyscene.'

Jägermeister wil de zuiderlingen een hart onder de riem te steken. Op de social mediakanalen verkondigt het Duitse merk in een 'typisch Randstedelijke promofilm' dat het vetste feest van het jaar onder de rivieren wordt gevierd. Maar dat is uiteraard ‘een kwestie van smaak.’

In het filmpje komen alle clichés van een feestpromo voorbij en carnaval krijgt een nieuwe, hippe naam: The 72 Hour Weekender.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in