Overslaan en naar de inhoud gaan

Robbert Minderhoud treedt terug als directeur Pride, Ivette van der Elst volgt hem op

Wisseling wacht bij technologie-PR-bureau
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Robbert Minderhoud, de oprichter-eigenaar van tech-PR-bureau Pride heeft besloten zich terug te trekken als directeur. Hij gaat terug naar zijn roots en aan de slag als consultant en adviseur. 

related partner content for mobile comes here

Minderhoud: ‘Ik merkte de afgelopen jaren dat ik meer plezier haal uit het inhoudelijke aspect van ons vak en dat ik daar als bureaudirecteur vaak niet meer aan toekwam.’ 

Het is een lastige afweging geweest, aldus Minderhoud, ‘maar het voelt goed om weer een positie in mijn eigen bedrijf te hebben waar ik mij echt goed bij voel. In de praktijk.’

Minderhoud wordt opgevolgd Ivette van der Elst (foto), de huidige accountdirector van het B2C-team van Pride en een vertrouweling van Minderhoud. Van der Elst werkt sinds 2010 voor Pride.  

‘Mijn nieuwe functie ligt heel erg in het verlengde van mijn werkzaamheden in de afgelopen jaren bij Pride’, zegt Van der Elst. ‘De stap naar bureaudirecteur voelt dan ook als een logisch vervolg.’

De functie accountdirector BtoC van Van der Elst wordt overgenomen door Irene Martini, die het afgelopen jaar werkte als accountmanager binnen het B2C-team. 

Minderhoud ziet zijn nieuwe oude rol als adviseur-eigenaar met vertrouwen tegemoet:

‘Als enig aandeelhouder zal ik natuurlijk als een moeder en hoeder over de tent waken, maar ik heb er een diep geloof in dat onze klanten, medewerkers en partners dit als positief gaan ervaren.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in