Overslaan en naar de inhoud gaan

L'Oreal moet het vooral van zijn luxere merken hebben

De groei moest in 2017 vooral komen van duurdere merken als Lancôme, Giorgio Armani en Yves Saint Laurent.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Franse cosmeticaproducent L'Oreal heeft in het vierde kwartaal, belangrijk in verband met de feestdagenperiode in december, goede zaken gedaan met vooral zijn luxere producten. Ook over heel 2017 moest de groei vooral van duurdere merken als Lancôme, Giorgio Armani en Yves Saint Laurent komen.

related partner content for mobile comes here

Europa en USA minder
L'Oreal behaalde afgelopen jaar een omzet van 26 miljard euro. Dat is een kleine 5 procent meer dan in 2016, afgezien van nadelige wisselkoerseffecten. Het sterkst stegen de verkopen in Azië en Oost-Europa, in volwassen markten als Europa en Noord-Amerika gingen de zaken minder voor de wind.

Bron: ANP
Beeld: http://www.loreal.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in