Overslaan en naar de inhoud gaan

Noppies wordt Nine&Co. en wil omzet verdubbelen

Merkenhuis neemt ook het Duitse ALVI over.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nine&Co. laat verschillende merken samenkomen in zijn merkenhuis. De focus hierbij wordt gelegd op het domein zwangerschap, baby’s en kinderen tot acht jaar.

related partner content for mobile comes here

Overname ALVI

Door een nieuwe propositie voor de bestaande merkenmix en de aankoop van het Duitse ALVI (marktleider in Duitsland op het gebied van slapen voor baby’s en kleine kinderen) gaat de naamswijziging van kracht, waardoor Noppies nu door het leven zal gaan als Nine&Co. Deze organisatie heeft de ambitie voor 2020 de omzet te verdubbelen.

Noppies, Supermom, Queen Mum, Imps&Elfs, Esprit for mums, NOP en vanaf vandaag ook ALVI vallen onder Nine&Co.’s portfolio. ‘Ons merkenhuis is als een hub, samen zijn we de absolute expert in ons domein’, vertelt Nine&Co-ceo Anne-Gien Haan. ‘Wij hebben een obsessie voor onze doelgroep en groeien met onze merken, met de moeder mee. Moeders staan centraal in alles wat we doen. Ons doel is om haar zelfvertrouwen en plezier te vergroten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in