Overslaan en naar de inhoud gaan

Heerlijke goudkoorts

Cannes is een soort New York tijdens Cannes Lions.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

[gastblog, door Jarr Geerligs] Waarom? De tijd en ervaringen zijn er dichter in densiteit. Elk moment kan er van alles gebeuren.

related partner content for mobile comes here

Dat gebeurt ook. En ook nog eens tegelijkertijd. Het geeft je een rush. Een Gold Rush.

Hetgeen er sowieso heerst, Goudkoorts. Naar de leeuwen, de feesten, nieuwe en oude contacten, zakelijk of spannender, naar tech of menselijke instincten, naar de parels van ideeën, van diep tot slappe guttertaal, zee-smaken met passende drank en tussen wimpers opgevangen zonnestralen tijdens hazenslaapjes op het strand.

Want als je Cannes goed doet, dan slaap je niet veel.

Ga en kom terug met goud in je handen of in je ogen en strooi rijkelijk met het goudstof in het rond. Zodat ik volgend jaar met plezier de goudmijn, want dat is het ook voor de FIFA van de reclame, mee kom spekken om mijn rush te halen.

Jarr Geerligs: art director, designer, artiest.

Meer lezen over Cannes Lions? Bekijk ons .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in