Wat heb je aan die Why, als bedrijven er in de praktijk een potje van maken?
Die man van de Blokker bijvoorbeeld. Niks mis met zijn Why, maar problematisch in de How
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/840107dc-f7a2-5da0-b472-8f3e3cba5f33/article/43/61/436168ea-38f1-417f-98c6-f8d7a15f16ca/opening_image/opening_image_pro_hero/Blokker_ANP-31342143.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/840107dc-f7a2-5da0-b472-8f3e3cba5f33/article/43/61/436168ea-38f1-417f-98c6-f8d7a15f16ca/opening_image/opening_image_pro_hero/Blokker_ANP-31342143.jpg)
Je kunt tegenwoordig nergens meer komen of iemand begint weer over de ‘Why’. Op elk congres, elke brainstorm, elke training of managementbijeenkomst is er wel iemand die begint over de Golden Circle van Simon Sinek. Een aantal maanden ging ik met een groepje op vrijgezellenweekend naar Antwerpen. Wat denk je? Begint een van de mannen op de heenweg in de auto over de ‘Why’ van het huwelijk. Sja.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid