Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedane Zaken: IMA, TCC, First Day of Spring, SuperRebel

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Influencer Marketing Agency (IMA) gaat op internationaal niveau aan de slag voor Havaianas. IMA zal Havaianas in Italië, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje helpen om de juiste doelgroep (15-25 jaar) te bereiken.

related partner content for mobile comes here

Het Achmea-hypotheeklabel Woonfonds heeft The Communication Company gevraagd een nieuwe campagne rond hun versoepelde acceptatiebeleid te ontwikkelen. Het moet een campage worden ‘die in niets lijkt op wat alle andere hypotheekpartijen doen’.

First Day of Spring gaat na een pitch aan de slag voor de influencer marketingactiviteiten van De Efteling. Van het creëren van influencer-powered platformen, campagnes en content tot influencer selectie en management.

SuperRebel heeft Aartsenfruit toegevoegd aan de klantenlijst. Aartsenfruit, een familiebedrijf (sinds 1907) dat per jaar zo’n 200 duizend ton groenten en fruit vermarkt en een jaaromzet heeft van 170 miljoen euro, wil zich profileren als internationale gateway die ‘nonstopfresh’ groenten en fruit biedt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in