Overslaan en naar de inhoud gaan

NOISE breidt management uit met Lissone & LaVigne

Nieuwe creatieve directie komt over van Khanna \ Reiding
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

NOISE Amsterdam heeft Demian LaVigne (foto boven) en Desmond Lissone aangesteld als creatieve directie en lid van het MT. Het team komt over van international boutique agency Khanna \ Reidinga waar ze onder andere Diageo Nederland binnenhaalden en de global accounts Hi-Tec Sports en Magnum Boots.

related partner content for mobile comes here

&;K\R was een heerlijk creatieve speeltuin&;, zegt Demian LaVigne, &;en we zijn Rikki (Khanna) en Hesling (Reidinga) dankbaar dat we daar deel van uit hebben mogen maken. Maar nu is het tijd voor ons om zelf nog meer te gaan ondernemen.&;

Dat is volgens Desmond Lissone meteen ook de voornaamste reden voor de overstap. &;Bij NOISE en de daaraan aanverwante bedrijven heerst er een doelgerichte ondernemersmentaliteit, waarbij slimme, veelal digitale creativiteit wordt ingezet om businessresultaten te behalen.&;

Mede-eigenaar en oprichter Marcel Wortel denkt in LaVigne en Lissone gevonden te hebben wat NOISE zocht, namelijk &;ondernemers die én onze zakelijke ambitie begrijpen én de creatieve executie naar een nog hoger niveau kunnen tillen&;.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in