Geurvertising: De Telegraaf ruikt naar appeltaart
Wie kijkers voor zijn huis krijgt, zet appeltaart in de oven. De NVM adverteert in de Telegraaf met een advertentie die naar appeltaart…
Wie vrijdag 4 april de Telegraaf openslaat, ruikt verse appeltaart. Met een advertentie die gedrukt is met naar appeltaart ruikende drukinkt, wil de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) de NVM Open Huizen Dag van zaterdag 5 april aankondigen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De ludieke actie is bedacht door de NVM en de Telegraaf. Roeland Kimman, woordvoerder van de NVM, zegt: 'Appeltaart staat symbool voor een goede presentatie en een goed onderhoud van de aangeboden woningen, waarbij prijs en kwaliteit in de juiste verhouding staan.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid