FlexMerk


Technologische ontwikkelingen zullen de Social Media een steeds sterkere positie geven. Personal Communities gaan zich met de snelheid van het licht ontwikkelingen en worden Merken. De mens zal steeds meer zijn eigen sociale behoefte-community ontwikkelen.
De Consumens zal steeds moeilijker op te sporen zijn. Marketeers moeten harder werken om alle ontwikkelingen bij te houden. Dat kunnen ze niet alleen dus zullen ze zich moeten verbinden. Wie in de slimste community zit zal toegang hebben tot de meest relevante kennis. Dat betekent wel een substantiële eigen bijdrage leveren. Mindswitchen wordt steeds belangrijker. Speuren op het net ook.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Consumens en Merk zullen zich steeds meer verbinden om een beter begrip voor elkaar te krijgen, betere service en betere producten. Het Merk zal maximale flexibiliteit moeten tonen om de Consumens bij te houden. Het Merk kan niet meer blijven zitten waar ze zit. Dat zal het nodige van Merkorganisaties vergen en die organisaties zullen dus moeten veranderen.
De beweeglijkheid van de Mens door de Social Media en de mega informatie maatschappij zullen hun tol eisen van het Merk. Mijn voorspelling voor 2010? Het Merk zal FlexMerk moeten worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid