Overslaan en naar de inhoud gaan

FlexMerk

De Trendvoorspellingen voor 2010 vliegen ons weer om de oren. Prachtig allemaal, maar we kunnen er steeds minder mee. Als ik één trend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Technologische ontwikkelingen zullen de Social Media een steeds sterkere positie geven. Personal Communities gaan zich met de snelheid van het licht ontwikkelingen en worden Merken. De mens zal steeds meer zijn eigen sociale behoefte-community ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

De Consumens zal steeds moeilijker op te sporen zijn. Marketeers moeten harder werken om alle ontwikkelingen bij te houden. Dat kunnen ze niet alleen dus zullen ze zich moeten verbinden. Wie in de slimste community zit zal toegang hebben tot de meest relevante kennis. Dat betekent wel een substantiële eigen bijdrage leveren. Mindswitchen wordt steeds belangrijker. Speuren op het net ook.

Consumens en Merk zullen zich steeds meer verbinden om een beter begrip voor elkaar te krijgen, betere service en betere producten. Het Merk zal maximale flexibiliteit moeten tonen om de Consumens bij te houden. Het Merk kan niet meer blijven zitten waar ze zit. Dat zal het nodige van Merkorganisaties vergen en die organisaties zullen dus moeten veranderen.
De beweeglijkheid van de Mens door de Social Media en de mega informatie maatschappij zullen hun tol eisen van het Merk. Mijn voorspelling voor 2010? Het Merk zal FlexMerk moeten worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in